Zaufanie i kapitał społeczny w polskim biznesie
Spis Treści - Table of Contents
Zaufanie i kapitał społeczny w polskim biznesie, Dariusz J. Błaszczuk, Jan Fazlagić, Robert Skikiewicz, Warszawa 2017, ss. 174
ISBN 978-83-64614-32-3
Cena brutto: 52,50
(...) Zaufanie w biznesie jest pochodną ogólnego klimatu makroekonomicznego w danym kraju – jeśli gospodarka jest niestabilna, rząd i inne instytucje nie stoją na straży ładu gospodarczego, to taka sytuacja „promieniuje” na ogólny poziom zaufania w biznesie. I na odwrót, jeśli w danym kraju sprawnie funkcjonuje system sądowniczy, przedsiębiorcy mogą mniej wysiłku wkładać w rozpoznawanie kontrahenta, ponieważ „ufają”, że nawet nieuczciwy kontrahent zostanie ukarany, a ewentualne straty zostaną zrekompensowane. (...)
- ze Wstępu
Dodaj do koszyka