Wzór Wniosku - Zgłoszenie publikacji do druku - Polski

Wzór Wniosku - Zgłoszenie publikacji do druku - English

Publikacje archiwalne z lat 1994–2012

Strategie marketingowe firm południowokoreańskich na polskim rynku

Spis Treści - Table of Contents

Strategie marketingowe firm południowokoreańskich na polskim rynku, Krzysztof Nowakowski, Warszawa 2020, str. 246

ISBN 978-83-64614-55-2

Cena brutto: 52,50

 

Przedmiotem zainteresowania autora są strategie marketingowe firm koreańskich realizowane w Polsce. Decyzja o badaniu korporacji transnarodowych pochodzących z Korei Południowej wynikała z chęci wyjaśnienia najważniejszych zagadnień dotyczących ich organizacji i sposobów działania. Większość z istniejących publikacji dotyczy jednej lub kilku wymienionych kwestii. Obecnie nie ma zbiorczego opracowania, które w sposób całościowy przedstawia strategie przedsiębiorstw azjatyckich. Celem książki jest opisanie modeli biznesowych realizowanych przez wybrane korporacje, które decydują o podjęciu współpracy międzynarodowej.

 

                                                                                                                              - ze Wstępu

Dodaj do koszyka

Comments are closed.